Servicii de asistență contabilă unică

Compania „L’orand Expert” oferă servicii de asistență contabilă unică pentru companiile care activează pe teritoriul orașului Chișinău și în Republica Moldova. Deservim întreprinderile cu orice domeniu de activitate folosind instrumente și tehnologii de contabilitate moderne, precum și respectând prevederile legislației financiare în vigoare.

Experiența acumulată în domeniul evidenței contabile, precum și utilizarea software-ului profesional ne permite să întocmim rapoarte în mod eficient și operativ.

Calitatea înaltă a lucrului specialiștilor noștri este condiționată de o pregătire corespunzătoare, cunoașterea principiilor contabilității și nivelului de răspundere financiară asumată de către compania noastră în cadrul prestării serviciilor de asistență contabilă unică.

 

Servicii de asistență contabilă unică

 

Când puteți să aveți nevoie de asistență contabilă unică?

- Trebuie să pregătiți și să depuneți rapoarte contabile și fiscale.

- Aveți nevoie de consultații pe problemele legate de legislația financiară și/sau fiscală.

- Doriți să comandați expertiza evidenței contabile curente în cadrul companiei.

Astfel asistența contabilă unică Vă permite să soluționați anumite probleme rapid și calitativ și Vă scutește de necesitatea căutării și angajării unui specialist pe problemele date. Indiferent de volumul de lucru și durata colaborării calitatea deservirii rămâne la nivel înalt.

Pentru a calcula tariful pentru asistența contabilă unică Vă rugăm să luați legătura cu noi și Vă vom oferi o consultație atât referitor la aspecte de colaboarare, cât și referitor la prețul serviciilor. Prețul se calculează individual pentru fiecare client în dependență de lista și volumul serviciilor comandate.

Dacă sunteți în căutarea unei alternative convenabile pentru contabilitatea titulară, nu doriți să cheltuiți timpul și resurse pentru căutarea personalului permanent, precum și aveți nevoie de o consultație sau asistență unică, așteptăm să ne sunați sau să ne scrieți când Vă este convenabil.