Servicii de asistență contabilă pentru magazine online

Desfășurarea activității de comerț prin intermediul unui magazine online este convenabilă prin faptul că lucrul este organizat în regim online. În majoritatea cazurilor nu există necesitatea de a se axa pe angajarea personalului de oficiu, prin urmare, și de a lua în locațiune un birou pentru contabil, precum și de a achiziționa echipament de oficiu și software specializat. Prestarea serviciilor de contabilitate pentru magazinul Dumneavoastră online de către o companie independentă presupune nu doar economia mijloacelor bănești pe salarii și alte cheltuieli, ci și Vă salvează de greșeli profesionale care pot fi comise de către specialiștii cu puțină experiență și cunoștințe minime ale specificului afacerii.

Asigurându-Vă susținerea companiei noastre, puteți fi absolut încrezut(ă) că magazinul Dumneavoastră online se află în mâini sigure nu doar ale unui singur specialist, ci ale unei întregi echipe, ceea ce scade riscul de situații imprevizibile cauzate de factorul uman.

Servicii de asistență contabilă pentru magazine online

Dat fiind faptul că comerțul prin intermediul magazinelor online reprezină un domeniu de activitate relativ nou, deservirea acestora presupune anumite particularități, care au fost studiate cu amănunte de către profesioniștii companiei «L’orand Expert». Comerțul la distanță prin site web implică un sistem special de evidență și raportare contabilă și fiscală. Compania noastră își propune să pună la punct activitatea Dumneavoastră de comerț electronic în limitele legislației în vigoare cu scopul de a minimiza riscul de amenzi și cheltuieli imprevizibile și nefondate. O problemă aparte poate fi configurarea sistemului de înregistrare a vânzărilor și încasărilor bănești în regim automat, ceea ce la fel este domeniul nostru de competență. Specialiștii noștri nu doar își îndeplinesc sarcinile la nivel profesionist, ci poartă răspundere materială în cazul comiterii greșelilor.

Organizarea evidenței contabile în cadrul unui magazin online presupune:

- setarea interoperabilității operațiunilor și fluxului de documente al magazinului online cu software-ul de contabilitate;

- transferul circulației de documente în format electronic;

- prelucrarea tuturor tipurilor de plăți (numerar, prin virament, portofel electronic și altele).

Încredințând deservirea contabilă a magazinului Dumneavoastră online companiei nostre, beneficiați în schimp de ordine totală în documntație, precum și de rapoarte și declarații fiscale depuse la timp.