Principalele etape de optimizare a proceselor de afaceri în contabilitate

Nu numai procesul de procesare primară poate fi optimizat. În contabilitate există multe sarcini care încă se rezolvă „manual”, deși le poți automatiza și tu. De exemplu:

    utilizați aplicații pentru a lucra cu rapoarte anticipate - relevante pentru companiile în care angajații călătoresc adesea mult;
    introducerea unui nou sistem de contabilitate cu funcționalitate extinsă - aceasta poate ajuta la un calcul mai precis al impozitelor sau la pregătirea rapidă a rapoartelor de gestiune;
    externalizarea unor sarcini - aceasta va descărca angajații și va fi mai ieftin decât angajarea unei persoane noi; in plus, optimizarea se poate face in colaborare cu o firma de outsourcing, daca are experienta in acest domeniu;
    integrarea sistemului de contabilitate cu CRM și așa mai departe.

Organizațiile și antreprenorii trebuie să păstreze documente care se referă la impozite, contabilitate și personal. Unele documente trebuie păstrate până la 50 și 75 de ani, chiar dacă afacerea a fost închisă de mult. În acest articol, vom vorbi despre perioadele de stocare, penalizările pentru încălcări și modalități de simplificare a acestei sarcini.

Dar puteți folosi și serviciile noastre LORAND EXPERT Pentru a utiliza serviciile unui specialist terț, ar trebui să alegeți o companie calificată. Contractul trebuie să indice toate condițiile activității comune, costul acesteia, precum și gradul de responsabilitate pentru îndeplinirea necorespunzătoare a sarcinilor sau refuzul acestora.
Publicitate

Companiile de outsourcing își cunosc bine afacerea. Tot ceea ce este necesar de la dvs. este transferul în timp util al documentației primare. O firmă externalizată va furniza toate serviciile de la procesarea materiilor prime până la producerea de situații rezumative. Trebuie doar să semnezi documentele trimise prin intermediul sistemului electronic de raportare (de exemplu, 1C: Contabilitate).