Suport contabil și restabilirea contabilă

Fără îndoială, acestea sunt momente dificile pentru majoritatea companiilor în a face afaceri și a le dezvolta. Adesea, întrebarea nu se referă nici măcar la o scădere a dinamicii dezvoltării și creșterii companiilor, ci pur și simplu la însăși supraviețuirea organizației în condițiile pieței existente. În unele cazuri, însăși conceptul de piață și-a pierdut deja sensul inerent anterior.
Dar, în ciuda acestor dificultăți și a multor alte dificultăți în activitatea întreprinderilor, nimeni nu scutește întreprinderile de obligația de a menține contabilitatea și contabilitatea fiscală în cadrul sprijinului contabil.
În cazul în care organizația se află într-o situație cu contabilitate și contabilitate fiscală neglijate (precum și cu încetarea evidenței personalului):

    va fi necesar să se efectueze restaurarea contabilității fără greș.

În sine, păstrarea evidențelor contabile în cadrul sprijinului contabil nu permite calcularea și plata corectă a impozitelor ca parte a desfășurării activităților, respectiv, în timpul unui audit fiscal, vor fi dezvăluite următoarele fapte:

    calculul și plata incorecte a impozitelor (sau deloc calculul și plata impozitelor)
    lipsa contabilității și contabilității fiscale sau denaturarea datelor de raportare.

Răspunderea persoanelor juridice și a antreprenorilor individuali pentru aceste încălcări poate varia de la cele administrative sub forma unor impozite suplimentare, amenzi și sancțiuni până la răspunderea penală pentru evaziune fiscală.

Conform legislației actuale, pentru o perioadă de 3 ani, uneori valoarea amenzilor și penalităților acumulate, ca parte a unui audit fiscal, poate crește suma de impozite datorate de aproape 2-3 ori.

Prin urmare, nu ar trebui să aducem starea de fapt din companie la consecințele indicate, ci să căutăm oportunități pentru implementarea suportului contabil.