Ce trebuie să faceți atunci când trebuie să restabiliți contabilitatea

Contabilitatea este o necesitate legală. Nerespectarea acestei cerințe se pedepsește cu amenzi, cu toate acestea, direcția greșită este, de asemenea, pedepsită și chiar sume mari. Și denaturarea deliberată a datelor contabile duce la răspundere penală condiționată sau deplină. De regulă, în organizațiile mari, contabilitatea este controlată de angajați cu experiență și, într-adevăr, denaturări contabile,unde o persoană serioasă și atentă domină, rareori au loc.

Dar există situații diferite, inclusiv forța majoră, atunci când documentele sunt fie denaturate în timpul înregistrării inițiale, fie calculele au fost făcute incorect, care, atunci când sunt acumulate, conduc la erori mai globale la raportare. Distorsiunile identificate înainte de auditul fiscal vă vor permite să trimiteți rapoarte fiscale într-o formă corectată, ceea ce va evita amenzile sau consecințele mai grave în contabilitate. Dar restabilirea contabilității poate fi încredințată doar angajaților calificați, deoarece reluarea tuturor tipurilor de rapoarte va atrage în mod inevitabil atenția inspectorilor fiscali, ceea ce poate atrage după sine demararea unui audit la întreprindere.

Cum se efectuează restabilirea contabilității.

Efectuăm o analiză completă a tuturor documentelor primare fără excepție și, dacă găsim o lipsă a uneia sau alteia, le restabilim fie prin duplicarea acestora, solicitând contrapartidele companiei din organizație, fie prin retransmiterea lor „retroactiv ”. În acest caz, pot apărea probleme cu duplicarea controalelor, deoarece registratorul fiscal nu permite efectuarea unei astfel de acțiuni. În astfel de cazuri, actele explicative sunt scrise și atașate la raportare. După restabilirea celor primare, se formează din nou registre contabile, înregistrări, se întocmesc din nou rapoarte și se ajustează sumele impozitelor acumulate. Fără greș, se organizează consultări cu privire la contabilitatea ulterioară la întreprindere. În orice caz, ar fi mai competent să încredințeze inițial contabilitatea companiilor independente, unde specialiștii competenți lucrează a priori.